(275)                              SOUS LE RÈGNE DE CHARLES VI.                                    35
Item, je lesse uuc frans d'or à donner et distribuer par lordonnance de mes executeurs, c'est assavoir, les deux pars à povres honteux mesnagiers et povres femmes vesves, et à povres orphelins et povres filles à marier, et la tierce partie à povres escoliers et povres estu-dians par les estudes de Paris.
Item, je lesse à Jehan Goulet et à Jaquet le Viellart, mes cousins, tous mes heritages que j'ay à Chastel et à Neuffou et environ ou païs de par dela, lesquelz me sont escheuz par l'eritage de mon pere et de ma mere.
Item, je lesse et donne au dit Jaquet le Vielart tout ce qu'il me puet devoir et en quoy il m'est tenuz, pour cause qu'il s'est entremis de mes besongnes de par dela.
Item, je lesseà Jehannin le Vielart, mon cousin, escolier et estudiant aux escoles, tous mes autres heritages qui sont de mon conquest ou dit pays de Chastel et de par dela.
Item, je lui lesse tous mes livres de droit canon et civil et toutes mes escriptures de la rue au Feurre, excepté Jes livres de medicine.
Item, je lui lesse mon autre robe d'escarlate, après celles que Gilete de la Porte et maistre Oudart de Trigny auront choisy.
Item, je lesse à chascun des enfans du dit Jaquet le Viellart qui ne sont point mariez, et aussi à Poncete et à la Boyteuse sa seur qui sont mariez, à chascun et à chascune vint frans.
Item, je lesse à Perrinet, mon fillol, filz de feu Pierre de Soissons, dix frans.
Item, je lesse à chascun et à chascune filol et iillole que j'ay, n frans.
Item, je lesse à Marion, femme de Guillemin Boucher, toute ma robe de pers.
Item, je lesse à Flandrine, femme feu Colart le Borgne, l frans.
Item, à Jehannin, son petit filz, xx frans.
Item, à Richart Barbelet, frere de la dicte Flandrine, l frans.
Item, à Milet de Saint Leu l frans.
Item, à Jehan de Justine, l'avugle, xx frans, par telle maniere et condicion que la dicte Flandrine et les dis Jehanin son filz, Richart,
5.